Extensions

Puh! Vilken dag..och än är den inte över!

Jag längtar så jag håller på att spricka till nästa måndag då grupparbetet är klart och hemtentamen är inlämnad. Stressen gör en förlamad och jag har noll energi för allt, huvudet hänger på snedden och jag skulle behöva gå in på Life och köpa halva vitaminhyllan - så känns det! Blä! Kommer kännas underbart när allt är klart.

Visst vi ska skriva en uppsatsplan som ska in på onsdag nästa vecka men de är ingenting som vi får underkänt på om den inte är fantastisk, herregud vi har inte tid att skriva på uppsatsen förens i Mars så vad tror dom!? Men från och med nästa vecka har jag två metodföreläsningar och två inlämningar som ska skrivas..fram till 4 februari då jag börjar skolan igen!


Jag håller på att spara ut mitt hår, de känns rätt kort och jag vill ha de en decimeter längre ungefär, roligare med frisyrer och annat då. Men vem orkar vänta? Hade jag 5000:- över hade jag sprungit till frisören och satt i expensions och vipps så hade jag haft fint hår. Vill vill vill! Kanske ska ta och leta efter några bra clip-on version för bruk då och då..lite mer ekonomiskt kanske :p

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Ush jobbigt med såna stressiga perioder. Tack och lov jullov snart! Extensions har jag också funderat på både en och två gånger, jag typ inte få långt hår för mitt är för ömtåligt och tunnt. Har dock kommit fram till att extensions sliter för mycket på håret för att jag ska tycka att det är värt det. Clip ons skulle jag nog kunna tänka mig därmot. Vad kostar bra såna egentligen?

2010-12-01 @ 09:39:39
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: Maja

Du kan ju sätta i eget löshår, billigt och blir jättebra om du har någon duktig som hjälper dig:)

2010-12-01 @ 09:55:40
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Paerla

Eller fixa det i Thailand? Det tänker jag göra :D

2010-12-01 @ 10:56:59
Postat av: Jojo

LisaMarie: Jo ska bli skönt med massa ledighet, bara tänka positivt! Jag har rätt tjockt hår men de växer otroligt långsamt..bara några cm per år :( Beror på vilken metod man använder, finns snälla versioner men dom är väl dyrare I guess! :p



Maja: Jo de vore ju supersmidigt att fixa hemma, men jag vet ingen allt som har erfarenhet av de och då känns de som de kan bli rätt fult :p



Paerla: Gud så smart!!!!! De har jag inte alls tänkt på, får kolla upp det mer :) Tack för tipset!

2010-12-01 @ 11:31:12
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0