Det blev en lat helg

Dagen har varit otroligt lugn, precis som alla söndagar borde vara! Jag har dagen till ära bakat nya lussebullar, denna gång blev det 60 stycken vanliga..alltså utan mandelmassa. Vilket tog 700 evigheter! I förmiddags åkte vi till Rusta och IKEA och köpte julpynt, två julstjärnor på fot till köket och sovrummet samt två ljusslingor till vardagsrummet. Sedan blev det en tur 100 meter bort på IKEA för att köpa ljus, lampor och en söt vit liten lykta till vardagsrummet.

Medan bullarna jäste passade jag på att julpynta lägenheten och bygga stjärnor, richard hade fullt upp att montera sina ljusslingor..haha! :) Mitt mål var att jag skulle skriva en delfråga till hemtentan men de blev alltså inte gjort - fy skäms Johanna! Men men de var de värt!

Imorgon är det en ny vecka, sista veckan på ICC-kursen, thank god! Den enda tiden vi ska vara i skolan är på onsdag för att ha presentationer utav grupparbetet..mellan 9-16 vilket är helt sjukt för så många grupper är vi inte. Men mycket tid till annat, och med annat menar jag hemtentan och uppsatsplanen som ska vara inne nästa vecka. FY! Elakt att lägga uppsatsplanen två dagar efter hemtentan ska vara inne - finns inte tid för båda hallå!!!!!

Men nu ska jag fixa lite med tentan, ta en dusch och sen hopp i säng!
Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0