Belöning med bio

Jag överlevde vår långa dag i skolan..hade alltså föreläsning/workshop mellan 9-16 idag, en fredag vilket är seriöst taskigt! Men dagen var riktigt intressant, vi diskuterade conflict resolution och mediation. Precis sådant som jag trodde denna kurs skulle handla om...men en dag av 25 var iaf intressanta så man får se det positivt!

Blev lunch på IKEA, härlig paus innan vi fortsatte med rollskep och diskussioner.

Nu vid 17.45 ska jag och älsklingen på bio och se Harry Potter och Dödsrelikerna - såklart! Vi har laddat upp genom att kolla på alla tidigare filmer under veckan så man kommer ihåg vart man befinner sig i historien. Böckerna har jag ju läst men kommer inte ihåg nåågonting vilket gör det intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0