Barnens postkontor

Kollar efter lite olika sällskapsspel för de är något som vi verkligen måste köpa hem, finns inget roligare än att spela sällskapsspel. Men iaf så hittade jag Barnens Postkontor och hoppade lite i soffan, de spelade jag med mamma ibland när jag var liten. Kommer ihåg att jag fick stanna uppe längre så lekte vi post..jag älskade (och gör det fortfarande) att fixa med småsaker, frimärken, stämpla saker och ja jag skulle absolut jobba på posten när jag blir stor :p

Här snackar vi barndomsminnen på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Lina

vilket bra tips! jag spelade oxå det här jag var liten. Nu ska jag köpa det i julklapp till mina barn! =)



Ha en trevlig kväll!

/Lina

2010-12-08 @ 21:08:57
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Tess

Det hade jag också som barn. Tyckte det var jättekul! :-) Vill gärna skaffa det till mitt barn när han blir lite äldre.

2013-11-09 @ 23:11:52
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0