120 palett

Ikväll på vägen hem från affären hämtade vi min palett med 120 färgglada ögonskuggor på Statoil, min efterlängtade palett. Köpte den på Tradera för 199:- plus REK frakt 49:- Leveransen gick relativt snabbt, betalade 29/10 och skickades från Kina, de går inte att klaga på direkt.

Var inslagen i 10 lager bubbelplast, jag var mest orolig att jag skulle öppna den och så var 10 stycken skuggor trasiga och så var inte fallet..dock var en ljus-skimmer-grön sönder men jag pressade den så borde gå att använda hyfsigt om man är försiktigt. Min första reaktion när jag öppnade var - WOW vilka otroliga färger. Mix mellan ljusa, mörka och framförallt pigmenterade starka färga. Färgen stannar bra på, gjorde lite swatches och de höll bra. Man får ta ganska mycket färg för att de ska bli tydiga men på ögonen ska de ju kanske inte vara så extremt, iaf inte enligt mitt tycke :p

Rekommenderar denna palett starkt!! (köpte den av säljaren "GadgetBay")

Borstkitt som följde med som gåva, ingen hög standard men gratis är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0