YouTube

Halloj!

Solen skiner inte idag, heller, i lille Kalmar och de känns som de är dags för lite sunshine för att få upp humöret. Men visst välkomnar jag lite regn då och då för att spola bort lite pollen, uscha för våren egenligen man ser ut som ett monster i slutet av dagen!! :p Men liiiite sol skadar inte.

Idag har jag bott på jobbet...10 timmar it is!! Men i like money så nödvändigt ont kan man väl kalla det, bara att se fram emot lönen som förhoppningvis trillar in i slutet av juni (nackdelen med att vara timanställd). Sen blir det taco-kväll och mysmyspys, mer orkar jag inte med efter en dag på worki!

Har fastnat för en ny grej - följa folk på deras YouTube-kanaler (eller va de nu heter) Haha faktiskt jätteroligt! Mycket skojjigare är att läsa bloggar konstant..

Tips på en tjej vars klipp jag följer..juicystar07 och otherjuicystar07
Blair Fowler vilket vad jag förstått är rätt känd i USA för det hon gör - FUN!!!



Tips på en tjej vars klipp jag följer..juicystar07 och otherjuicystar07
Blair Fowler vilket vad jag förstått är rätt känd i USA för det hon gör - FUN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0