Vart är vårt solsken?!

Det verkar som hela långa landet har haft solsken och värme denna helg, förutom VI!! Jag är dock tacksam för detta eftersom jag jobbat, och då får man vara egoistisk och hoppas på regn regn regn så man inte tycker så synd om sig själv där man sitter vid datorn och svarar i telefon :p

Helgen har bara varit jobb, jobb, jobb och utöver det JOBB :S Pengar tycker jag om men jag vill inte jobba för dom..jo på rätt jobb, där man trivs och har roligt istället för att pinas :p Men de är bara att gilla läget tills jag hittat något nytt!

Nu har vi varit iväg på utfrågning för Kalmar Studentliv, nya sexmästeriorganisationen, och nu sitter richard på facebook och samlar inspiration för maten han ska laga...väldigt spännande sida tydligen men de är inte mycket mat, oh well! Nej nu ska jag ta och fortsätta läsa våra intervjuer som vi genomfört till uppsatsen - yay imorgon ska vi skriva empiri! :p Ikväll blir det film och myspys..tävlingen tjockast vinner fortsätter!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0