Uppsats

Blää...jag är sjukt trött på skrivandet, vill bara vara klar!!!

Idag har jag gjort källförteckning, börja skriva empiri och gjort upplägget för hela det kapitlet. Känner mig riktigt duktig då jag gjort en hel del men ska ta och och börja med kunskapsprocessen eller va de nu var jag skulle skriva..får nog ta och kolla upp det :p

Annars är jag sjuk IGEN!!!! Helt otroligt typiskt, men så är det alltid med mig..antingen är jag superfrisk eller så blir jag sjuk och är hel eller halvsjuk i en eller två månader. Jobbigt läge men aja!! Ont i halsen men nu i form av en tennisboll, låter som en kråka :p Tog en nap på eftermiddagen vilket var behövligt då jag haft ont i huvudet konstant idag.

Nu kollar jag och älsklingen på Såld på Hus, otroligt kul program där mäklare gissar på hur mycket objekt blivit sålda för. Fun fun, nu blir de blir chokladpudding!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0