Sista kapitlet

Idag har vi varit RIKTIGT effektiva och arbetat med uppsatsen mellan 09-17, helt sjukt duktiga har vi varit!!! Varvar med lite kaffe och mat men annars har vi fokuserat väldigt mycket och varit duktigare än någonsin :) Go us babes!!

Har lite kvar att skriva i diskussionskapitlet som ska fixas under kvällen och förmiddagen imorgon innan vi ska sätta ihop de sista delarna imorgon och skiva själva slutsatsen, dock är den i princip klar så de känns fin fint. Tänkte jag skulle stolpa upp lite punkter jag anser är viktigt som vi kan skriva om i slutsatsen, om jag hinner vill säga!!

Annars måste jag hitta en klänning att ha på mig på examenscermonin, letat igenom alla hemsidor och hittat en kandidat jag ska beställa hem och hoppas att den passa...tänkte klicka hem lite annat också! Shopping blir de snålt av tills jag hittat ett riktigt jobb, lutar mot att jag slutar på mitt nuvarande då jag tycker om att behandlas som en människa..knappast fallet på jobbet just nu!! :s

Go Sverige 3-1 mot Tyskland och ett VM-Broms rikare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0