Roadtrip till Norrköping

Blev en dag i bilen för idag har vi varit på äventyr i Norrköping och intervjuat personal på Fritidsresor där, samt två härliga män aka experter som vår handledare tipsat om oss :) Härligt att lämna Kalmar, men var borta så kort tid att man knappt märkte det :p Men riktigt bra intervjuer som verkligen var användbara till vår c-uppsats.

Fick gasa tillbaka till Kalmar och kom till jobbet 17.07 vilket var perfect då jag började vid 17.15 och hade ett underbart pass på 3h. Tråk tråk tråk!! Men i Norrköping pratade jag med dom på fritidsresor och fick tips om vart jag är älsklingen ska åka i sommar...Kreta ligger högt på listan eftersom då kan man åka från Kalmar. Men samtidigt skulle vi kunna åka från Sthlm och komma tillbaka till min födelsedag och fira den hemma..HUM!!! Big issues!! :p

Imorgon blir det biblioteket igen, har förresten städat min(a) garderober idag (har 3st och de är INTE nog)..känner mig riktigt duktig och belönade mig med mörk mintchoklad :) *Mums!*

Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

hittade du koftan?! Hoppas hoppas!!

2010-05-05 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0