Renovering

Om man jämför lägenheten idag mot hur den såg ut för 4 månader sedan skulle jag gissa att de nästan inte är samma lägenhet :) Massa saker har vi gjort, MASSOR av saker har slängts och ännu mer blivit inköpt - shopping shopping shopping! Just nu håller vi på att fixa i köket, har lite kvar att måla och sedan ska luckorna lämnas in och nytt kakel ska upp, jag vill att de ska vara klart NU NU NU!!!

Detta är gjort:

Vardagsrummet - ny väggfärg, nya gardiner, ny tv-möbler och lampa (ny matta ska inhandlas)
Sovrummet - ny väggfärg, nya gardiner, nya tavlor, min platt-tv på väggen (väggdekoration ska upp)
Badrum - nya möbler och en ny torktumlare
Hall - Spacklat hål och börjat "riva" garderober
Köket - Målat om ena väggen och tagit ner lite plattor, yay nu ska vi hitta nya kaklet!!


..detta ska inhandlas från IKEA..

Jag hatar att vänta och vill att allt ska vara klart NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0