Regn aka Sol

Vädret i Kalmar är inte att leka med...senaste 2-3 dagarna har de varit strålande sol och ösregn varannan sekund ungefär..regnjackan är ett måste med om man ska ut! Jobbigt läge, dock är jag rätt safe eftersom vi sitter inne och fixar med de sista på uppsatsen hela dagarna - IMORGON SKA DEN IN!!! Jag vägrar skicka in den innan..ska lusläsa den 70 gånger (överdrivet eftersom den är på 70 sidor)

Letade klänning idag - hatisk Johanna! Kommer gå naken till ceremonin som de ser ut nu! Får panikbeställa allt jag hittar på nelly.se eftersom dom har gratis frakt!!

Ciaaaoo!!!

Ps. Jag är GAMMAL!!! Får brev om att min pensionsfond ska flyttas och att jag ska på konstiga provtagningar - WTF I DONT WANNA DIE!!!!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0