Opponering

Igår skickade vi in vår uppsats, dock med vissa misslyckanden eftersom gruppen som ska opponera på oss inte fick uppsatsen, sjukt bra måste jag säga! Tydligen gick det inte att skicka från skolmailen och då kan man inte dubbelkolla mailadresserna så antar att någon annan ute i cyberrymden fick vår uppsats igår eftermiddag :p Aja nu ska dom ha fått den iaf :)

Det som är kvar på kursen är OPPONERINGen som är på Måndag eftermiddag, gaaah! Känns så otroligt skönt att its all gonna be over soon! Yay! Dock ska jag plugga i sommar, en kurs på 5 veckor men jag känner att de är rätt lungt, de stora hela är iaf klart nu, jag har klarat tre års studier över förväntan med tanke på att jag haft två tentor jag behövt omtenta av de över 30 kurser jag läst - GO ME!! Känns sjukt att de snart är slut..känns som jag flyttade till Kalmar igår!!! Tre års högskolestudier is over and out.

Trevligt att veta att vi troligtvis inte heller behöver komplettera något på uppsatsen heller..iaf inte enligt vår käre handledare så vi håller tummarna. Han hade INGET att säga om empirin heller, den som jag satt och flummade ihop, eller ja inte allt men de mesta..bra att komma igång på slutet!

Nu ska jag sitta på balkongen i solen och läsa! :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0