Lyckan är total!!!

Idag var vi och shoppade på IKEA....och inte vad som hells utan GARDEROBER!!!!!!!! Mina favoriter är inköpta och jag kommer ha 2 meter garderob helt för mig själv med skoförvaring, lådor och fack..yay jag är sååååååå glad. Gjorde oss ett kap och fick de hela 1400:- billigare också vilket inte är fy skäms! :)

Jag är så glad glad glad!! Dock kan vi inte montera dom förens vi bestämt hur vi ska göra med golvet i hallen. Ska vi lägga 2500:- på riktigt fint golv, 1000:- på skit (knappast då de bara fanns fula) eller ska vi lappa för de som kommer glappa och behålla de vi har idag!? I dont know...men lutar starkt mot nytt fint (dyrt) golv! En investering och shit så snyggt de kommer vara i hallen sen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0