Färdig uppsats!

VI ÄR KLARA MED C-UPPSATSEN!!!!

Så otroligt skönt måste jag säga, känns riktigt bra och vi fick ju faktiskt till det med en slutsats och allt! :) Har läst den x-antal gånger men hinner nog några gånger till innan den ska in på Onsdag vid 16-tiden eller hur det nu var. Varför skicka in den tidigare liksom!? :p Men glad är jag!! Firar gör vi på ONSDAG med engageradsittning och röj på puben efter det!!

Nu har jag bara klädproblemet till kandidatcermonin kvar att fixa, får kika i butiker imorgon när jag och Elin ska shoppa bondkläder (inte bond, james bond utan Bondgård!) Vi får väl se..ska försöka undvika att gå naken!!! :p

Jobbsökandet fortsätter...
Ciao!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0