En weekend i Gbg

Nu är jag tillbaka i Kalmar efter en helg i Göteborg, eller ja vi kom tillbaka igår men då kom vi på annat skoj att göra än att blogga :p

Bodde iaf på Hotel Gothia Towers precis vid Liseberg och Skandinavium, ligger verkligen perfekt till eftersom de är 3 min att gå till Avenyn och 30 sek till Liseberg. Bodde där med la familia några år sedan och de var väl okej då också..förutom nån incident där de inte fanns någon mat på hotellet. Men de var en fin och mysig helg med inslag av regn.



Någon direkt shopping blev det inte, skulle hitta en klänning till examen men de sket sig men hittade iaf två blå/vit-randiga tröjor som fick följa med. Jag har riktigt ont i halsen och örat på vänster sida vilket ledde till att jag var lätt odräglig ibland (tur man har en söt pojkvän som förstår det, puss på dig!!) Shoppingen i gbg var en besvikelse och vi hittade verkligen inga bra shoppingstället trots att vi gick överallt i regnet..Tigerbutiken på andra sidan Nordstan blir helgens vinnare med massa godsaker som ville följa med hem (men de fick dom inte)

Nu hoppas vi värmen kommer tillbaka till den lilla staden kalmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0