Body shop, me like!

Imorse öste regnet ner och jag tycker det är så otroligt mysigt..(igår på vår miniroadtrip till Växjö var det dock inte lika kul när man knappt ser vägen)..men när man sitter inne i värmen och tittar ut är det sjukt mysigt. Bästa var när vi var på landet i Follökna och satt i uterummet i glas och man var som i själva regnet - myspys.

Nu har regnet avtagit och de är mest grått ute, sjukt tråkigt. Men sitter ändå och skriver, eller försöker skriva på vår lilla C-uppsats som ska in om mindre än TVÅ veckor - gah!! De är sjukt kort med tid men vi är klara med de tyngsta delarna så nu ska vi skriva empiri och slutsats + redigera texterna sedan tidigare.

I förrgår fick jag en present av min söte sambo, så gullipluttig han är att de inte är sant! Puss puss puss!! Vi gick runt på stan och hamnade på The body shop där jag såg kittet och sa att de kunde han köpa om han tyckte jag var söt någongång, sedan gick jag till Apoteket och han till Brothers (trodde jag) men när jag var klar med mitt hittade jag honom inte..och efter någon minut kom han ut från Body Shop med ett paket i handen :) Tack söto!!


Body butter, body scrub, shower gel och en "svamp" låg i paketet..mm Moringa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0