Anställningsintervju

Jag håller just nu på att söka jobb som en liten galning, vill hitta något från i mitten av sommaren eller i höst som är roligt och på heltid. I eftermiddags, någon timma sedan ringde det en ängel och frågade om jag hade tid för en telefonintervju vilket var första steget i anställningsprocessen - LYCKA!

Telefonintervjun gick bra och strax efter det hörde en referens av sig och skulle äta surströmming om jag inte fick jobbet. Inom 10 min fick jag mail om att jag gått vidare i processen och skulle göra lite testen och sedan bli kallad på intervju!!! Jippie jippie jippie! En roligt jobb ute på sjön vilket betyder att jag skulle jobba 7 dagar och sedan vara ledig i sju dagar - perfekt!

Vi får väl se hur det går men jag HÅLLER alla tummar och tår!!

/Happy happy me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0