Yay för avklarad presentation!

Halloj people hoppas att ni haft lika vackert väder som oss här i Kalmar...solen har verkligen strålat och man blir så lycklig av det. Dock har jag suttit instängd i skolan hela dagen och haft/lyssnat på presentationer. Intressant och man överlevde då vi hade så pass många raster..nice nice!

Hade en lunch på 2h då jag och Katrin åkte hem till henne och gick ut med Tösikuvösi vilket var riktigt härligt innan jag köpte lunch på DWB i stan..sååå god sallad att man nästan dör! Sedan fortsatte det dock! Min grupp var klara rätt snabbt då vi är grupp två, och kors i taket de gick riktigt bra!!! :) Woho!! Nu blir de en ledig kväll efter jobbet när jag kommer hem, så skönt!

Imorgon är det KARMA heela långa dagen och sedan Bankett på kvällen, herregud jag har iiingen aning vad jag ska ha på mig..och min garderob är tråkig så kan bli en spännande klädsel imorgon! :p

Ciao


Kommentarer
Postat av: Karro

Det är galet jobbigt!!!



Ja kollade här:

http://www.designadinblogg.se/

2010-03-05 @ 09:28:17
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0