Time for work..

Ny vecka och vi startade en ny kurs idag också..språk och begrepp som är en två veckors kurs med flum verkar det som. Vi ska skriva fyra minirapporter om två uppsatser och två artiklar. Förhoppningsvis inte så jobbigt och vi hade tur och fick våra seminarium på torsdagarna. Yay jag kan åka hem till mamma nästa helg :) Mys mys mys och mamma är ledig hela helgen! :)

Update: Jag har tagit bort akrylnaglarna, ett försök att spara lite mer pengar. Satte dit vanliga lösnaglar nu för mina ser verkligen ut som SKIT, men men de får man ta ett tag. Dom bör vara fina till sommaren iaf! :)

Hemma blir de finare och finare för varje timma känns det som. Ska måla klart i vardagsrummet och sen ska vi ge oss på lilla rummet, många rum är det! :p Men de blir SÅ otroligt fin och värt varje liten krona vi lägger ner i lägenheten. Så om jag inte har något bättre för min i sommar/höst kan jag iaf gå runt och njuta av en fin lägenhet..usch hej panik för vad jag ska göra i höst. Ska jag jobba eller läsa kommunikationsvetenskap..kan ju göra båda men vet inte riktigt hur det blir...blä för att bli "vuxen"

Nej nu ska jag cykla iväg till jobbet!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0