Sunshine i Kalmar

Solen skiner på lilla Kalmar och de är hur mysigt som hellst!!! Jag låg kvar i sängen, i solskenet och läste några sidor i en bok till skolan...riktig mysig start på dagen!

Efter en halvtimma blev jag rastlös och hoppade in i duschen, åt frukost framför tvn och sedan gick jag och Richard ut på en promenad i solskenet, var ute i en 1,5h så de var riktigt skönt. Pratade lite med lilla pappan också vilket var trevligt värre. Efter promenixen var de lunch, pizzaresten från igår :) Mums mums!

Nu sitter jag i soffan och tittar på MTV, 16 and Pregnant marathon..haha amerikanare i ett nötskal! Har en hel hög med tidningar att läsa..men behöver läsa klart en bok till skolan så saka ta tag i det nu! Hade tänkt baka bullar också, någon blev helt fanatisk när jag sa det så han bryter väl ihop om de inte finns bullar sen..haha! :p

Ikväll då? Melodifestivalen med Katrin!? Yay! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0