Pink all day long

Goddag solstrålar!!

Underbart med fint väder idag IGEN..man börjar bli riktigt bortskämd med solensstrålar och de är verkligen hur underbart som hellst! :) Idag är de pink pink pink...rosa tröja, rosa naglar och ett nytt lite rosaaktigt läppstift! Yay! Rosa får en att må bra, en är en glad färg och de tycker vi om.

Sitter i soffan hemma och läser..nja om jag ska vara ärlig har jag mest organiserat mina mappar och dokument i datorn och läst en 3 sidor på 30 min sen jag kom hem, kanske skulle kicka igång läsandet! Har varit i stan och ätit lunch med halva kåren typ :p Nej men ELIN fyller år idag..GRATTIS igen..så vi gick och åt Thaimat, buffe = yum yum i magen. Sen blidde de en sväng på stan...face, H&M, Arnolds och spana in telefoner. Jag hittade allt jag ville ha, puder och läppstift...och fick veta att telefonen jag vill ha kommer om ca 1 månad men kan bli tidigare!!! :)

Nej nu ska jag läsa och sen jobba 16-21!! Fun..money money money!!


Sony Ericsson Xperia X10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0