På ambassadörsresa!

Halloj från skåneland..jag har rymt från Kalmar och befinner mig nu i kyrkheddinge..lovely!

Igår körde vi från Kalmar ner till Ystad vilken tog sin lille tid men de var det värt för några timmar på en trevlig men stooor gymnasieskola. Otroligt bra bemötande vilket det inte alltid är, tack för det Ystad! Och guess what!? JAG körde bil, och vi överlevde..tror inte Katrin försökte slänga sig ut i farten heller någongång, så plus för mig :p

Idag ska vi in till en skola i Lund några timmar sen till AMS och Komvux också eftersom vi inte fick vara på skolan så länge. Imorgon blir det troligtvis Hässleholm..men den skolan verkar inte vilja kommunicera med oss så i värsta fall få vi väl hitta någon annan. Men innan dess blir det födelsedagsshopping till halva familjen som fyllt år :)

Åter Kalmar onsdag kväll..sedan ska jag upp till Sthlm på fredag och vara hos mamma över helgen. Vi ska fira påsk en helg tidigt för att jag ska få vara med...min mamma är väldigt söt! :)

Nej nu ska vi åka!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Fredrik Sahlström

Och vad fasen gör man i Kyrkheddinge?

2010-03-23 @ 18:55:03
URL: http://fredrik.sahlstroms.net
Postat av: Jojo

Bor! Min partner in crime kommer därifrån..så vi bodde där i två dagar :)

2010-03-26 @ 09:37:22
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0