Outfits in the sun

Idag har verkligen varit en SUPERbra dag, de har varit 10 grader varmt och solen har skinit för fullt vilket bara det gör en glad :)

Imorse kom flickorna och vi satt i några timmar och planerade inför uppsatsen och drack kaffe. Känns som vi klarade ut ett antal frågetecken och är redo att komma igång. Ska leta efter personer att intervjua, leta litteratur och imorgon ska vi kicka igång och skriva problemdiskussionen och lite andra delar...och förhoppningsvis ska vi komma fram till ett syfte inom de kommande dagarna :)

Vid 13 tiden gick dom och efter det att jag skickat iväg min Taxfreebeställning (haha 1700:- fattigare men de positiva är att 600:- är de jag shoppat för själv..SPRIT :p) sen blev det en sväng till IKEA där vi köpte sista delarna på TV-möbeln och shoppade lite tvättmedel och sköljmedel på Rusta, billigt och bra.



Den färdiga tv-möbeln..Bestå/Förstå från IKEA!


Så fin så...

Under kvällen/eftermiddagen monterades tv-möbeln..jag körde ett spinningpass på Friskis och sedan har vi slängt alla kartonger och myst i soffan. Har gått igenom kläder jag kan tänka mig ta med mig till Egypten också..kan konstatera att jag behöver shorts och hoppas mina gamla ligger i källaren! Nu ska jag äta lite mer vindruvor :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0