Naglarna!

I USA går nästa alla och fixar naglarna på salong, delvis för de är riktigt snyggt och för att de är RIKTIGT billigt. Det går inte att jämföra priserna i sverige och usa..de är 100% dyrare att göra naglar i Sverige vilket är galet. Visst kan de vara skillnaden på kvalité men oftast blir naglarna riktigt snygga och hållbara oavsett vart du gör dem i USA.

Jag hittade en liten nyöppnad nagelsalong i Kalmar, Nails & Spa heter den och ligger på Södra långgatan 9. Ett fräscht ställe..jag föll för de underbart lyxiga pedekyrstolarna dom har vilket är standard i usa på alla salonger. De är bara asiater som arbetar på salongen (både tjejer och killar) och dom är duktiga allthoppa.

Priser:
Nagelförlängning akryl/gelé 395:- (ca 1,5h)
Refill nagelförlängning: 275:- (ca 2h, med massa snack..går nog snabbare)
Nailart: 20:-/nagel


För de priset förväntar jag mig inte världens bästa kvalité men naglarna är absolut helt okej. De första jag gjorde blev riktigt snygga och jag gick ut jättenöjd, dock var de väldigt små bubblor i akrylen..vet inte om de brukar vara de. Jag förstörde mina lite dock genom att bada men med lite nagellim kommer man långt, blev sprickor på sidorna. De jag har nu gjordes två veckor sedan och är helt okej, limmat lite men de sitter hårt och tar många smällar.

Jag rekommenderar ABSOLUT Nails & Spa, supertrevlig personal, duktiga och kan sin sak!

..bild kommer snart..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0