Mot Södertälje

Sitter just nu på bussen..anlände precis metropolen Mönsterås, woho! :p Alltså har vi åkt i typ 40 minuter av 5,5 typ :p Tur att jag tycker om att åka buss, och Swebus har trådlöst och eluttag så då ska man inte klaga..billigt och bra sätt att ta sig hem :)


Min väska...maaassa saker i!



The bussss..

Vid 14.35 ska vi komma till Södertälje och då ska jag bara ta mig därifrån och hem till MAMMA, Micke och pluttarna! Yay myspys! Har med min lite att mumsa på under resan..massa vindruvor, risifruttie och en drickyoghurt! Sen fick jag New Moon av världens bäste pojkvän igår och en Cosmo (shit va länge sen jag läste Cosmo!) så har fullt upp..en avhandling ligger också med i väskan och vill bli läst så ska kika lite på den också.

Nästa stora händelse: Byte i Norrköping 12.35 :p
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0