Lugnet är över!!

Jag hade en relativt lung helg (fredag-lördag) på pluggfronten men nu börjar det komma igång igen med Sinnesmarknadsföringen och grupparbetet..fuuuulllt upp!! Dock är de rätt skönt att vi är så pass många i gruppen att stressen inte är allt för hög. Imorgon har vi presentation på första delen och förhoppningsvis kommer den gå bra!! (hoppas hoppas håller tummarna!)

I fredags var jag ledig, hemma och var hemmafru med städning och tvättning..härligt med rena kläder ibland :p Resten av helgen var myspys, jobb och massa tid som som spenderades i soffan och filmtittande. Men nu är det back to verkligheten..jag ser dock fram emot helgen då jag är LEDIG både fredag, lördag och söndag..har grupparbete på fredag men de är rätt lungt.

Idag blev de SHOPPING med katrin darling efter grupparbetet i biblioteket! Blidde skor, sminkgrejor, ett par assnygga leggings och sen två oversize skjortor. YAY för att spendera pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0