KH by night

Hej hopp!!!

Ligger i sängen och ska strax stänga ner datorn och slumra in, att sova i bäddsoffa är riktigt skönt ibland :) Idag har jag och katrin varit och besökt en skola i Lund och även otrevliga AMS, suck att dom ens existerar!!! Men oh well var en bra dag och efter "jobbet" åkte vi hem och pluggade och blev klara med två minirapporter innan vi hämtade upp katrins pojkvän...köpte present till min minsta lillebror och gick runt lite på Burlövs centrum.


Backstage ambassadörslivet!

Imorgon ska vi tillbaka till Kalmar, yay så skönt de ska bli. Får nog bli direkt till jobbet då jag börjar vid 17 och jobbar till 21. Måste skriva på sista minirapporten men vi är optimistiska och känner att vi klämmer in den lite här och lite där.

Jag bor lite som i en resväska under denna vecka eftersom jag ska upp till stockholm nu på fredag morgon och hälsa på mammafamiljen. Oh de är 23 dagar kvar till Egypten nu..yay!!!

Sleep tight!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0