Im in my way..

Nu är jag tillbaka på bussen..och vi är väl halvvägs ner till Kalmar nu ungefär mitt ute i skogen! Har varit riktigt mysigt att vara uppe hos mamma, micke och pluttarna den här helgen. Massa mumsig mat, massa pussar, massa kramar och kärlek i överflöd. Hur mysigt som hellst :)

I förmiddags körde vi till mormor och tog en fika hos henne, tog med oss en kaka och en jäkla massa ljud! Men var riktigt mysigt att träffa min lilla mormor också..försöker prata med henne någongång i veckan för en uppdatering om läget och bara prata lite men så mycket trevligare att ses. Fick en liten påskpeng också vilket alltid uppskattas.

Nu hoppas jag vi kommer till västervik snart för min mage är lite hungrig..eller skit i Västervik jag vill vara i Kalmar!!!!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0