Hos mamma!

På plats i södertälje med de vilda men ack så underbart söta barnen, oh så snabbt dom växer det är nästan läskigt..mina små pluttar! Dom är way för smarta för sitt eget (eller vårt) bästa, en sak som är säker är att det är väldigt mysigt att vara här hemma hos mami.

Igår efter alla 700 timmar på bussen kom jag till hooden och vid strax efter 15 var jag i Hovsjö och hade en apa (aka adam) runt halsen som INTE skulle släppa. Han ringde när jag gick av bussen och undrade NÄR jag skulle komma, dååå känner man sig riktigt älskad! Gårdagskvällen var lugn, lite vin och mys...och en massa sömn i den otroligt SKÖNA sängen. Hade den för en typ 8 år sen eller nått :p

Idag är det LÖRDAG - lördagsgodis!! Albin är en riktig gottigris och älskar allt som är sött och dyrkar lördagar så vi tog en tur till Maxi, en härlig promenix med hela familjen..men ingen Karro!!! :( Lördagsgodiset är inköpt och snart är de dags att börja med maten! Grillad helstekt fläskfilé, klyftpotatis och tsatsiki :) *Mums*

För övrigt håller jag på att övertala mamma och micke att flytta mer söder ut :p Bra va Katrin!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0