Hemtenta

En gåta..

Jag är hatisk, känner mig helt jäkla dum i huvudet, börjar få panik, kan inte läsa eller förstå vad jag själv skriver!!

Vad gör jag!? Jooo jag skriver ju hemtenta, såklart. Och som ni kanske förstår så går det inte alls bra, nej verkligen INGEN-stans-alls!!! :( :( :(
Frågorna är allmänt idiotiska, när jag tittade på tentan första gången fick jag känslan - puh inte svårare än så?! Men ack så otroligt fel jag hade..

Har suttit från 10 idag och inte skrivit klart en hel fråga, de går inte, jag kan inte tänka. Står en massa flum på ett gäng delfrågor men jag är inte helt klar med någon och ja JAG BÖRJAR FÅ PANIK ÖVER DETTA!!!!

Fan jag hatar skolan just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0