Egypten!!!

Yay, jag och katrin har precis bokat en resa till Egypten i 10 dagar med Fritidsresor. Sooooolsken, stor pool och direkt vid stranden med all inclusive!! Så himlans skönt det kommer vara, bara jag och bruden. De tråkiga är att inte annica följer med, vi får hitta på nå kul i sommar istället!

Den 15 april åker vi och kommer tillbaka den 24e april, från Stockholm så bli en övernattning hos syrran innan vi åker tidigt som bara den på morgonen. Sedan väntar 10 dagar på stranden då vi ska dricka en massa vin på stranden och bli riktigt jäkla bruna. Sunshine here we come!






Bilder: Fritidsresor.se


Kommentarer
Postat av: Johannes Lundin

Hej,

Vet inte om du hann att besöka egyptenguiden innan du reste? Hur som hellst, förutom att jag är en helt manisk egyptenälskare (har bott där i drygt tio år) så har jag förutom min egyptenguide (se adressen) startat en facebookgrupp där man kan ladda upp lite bilder från egypten och rekomendera-dissa hotell osv. (226 medlemmar i dagsläget)



http://www.facebook.com/group.php?gid=9994097941



Välkommen du också!



Johannes



2010-03-21 @ 00:17:38
URL: http://www.lundinorient.se
Postat av: Jojo

Hej,



Underbart, nej vi reser inte förens om några veckor så kommer absolut besöka din sida ofta för tips :) Joinade precis facebookgruppen också.



Tack för tipset!!!

2010-03-21 @ 10:09:47
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0