Bullbakning

De är söndag, jag har dock ingen ångest för att de är måndag imorgon för jag jobbar inte förens på tisdag vilket är riktigt skönt :) Lite skolarbete är inte så farligt och de blir de ju en del av denna vecka :p

Innan jag hoppade upp imorse låg jag och läste i sängen, vilket måste vara bland de bästa som finns..solen sken och man hörde fåglarna kvittra så de är myspys. Sedan hoppade jag upp och bosatte mig i köket för att BAKA BULLAR! Blev paus för frukost när degen jäste första gången och sedan lite vasaloppstittande :)

 


Haha utan kavel får man ha fantasi..


Way för mycket socker och smör..


Färdiga bullarna..mums!


Kommentarer
Postat av: Karro

Den är från Friis :)

2010-03-08 @ 09:48:01
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0