Back to basic

Började dagen riiiiktigt fint klockan 07.51, jag reagerade inte när Richard sa att han ställde klockan på kvart i åtta utan tänkte visst de blir bra. Haha NOT! Lilla puckojag började ju vid 08.00 och inte 09.00 som min hjärna tänkte. Så HOPP upp och iväg, kom 1 minut sent så riktigt bra jobbat (och att jag har chufför, puss på dig).

Vädret är inte vidare härligt, grått och trist men inte så kallt och de är ju iaf något :) Efter jobbet så ska vi iväg och köpa en ny telefon till mig, budget style! Blir en Sony Ericsson men inte en Xperia X10 för 6000:- utan en Sony Ericsson W508 för 1800:-. Pengarna som blir över (fick ju tillbaka 6500:- från telia) går till resan...mycket smart av mig! Yay!

Sony Ericsson W508
Nya telefonen som ska inhandlas i eftermiddag! Back 2 basic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0