Uppdatering jobbfronten

Det händer iaf lite saker på jobbfronten, och man får faktiskt vara glad för det lilla ibland :p

Fick precis ett samtal från Proffice där jag var på intervju (för ett jobb jag inte ville ha, haha smart va?)..och hon ville att jag skulle ta ett sommarvikariat som receptionist på Eniro i tre veckor. JA TACK!!! Jag ska tillbaka in bakom disken vilken ska bli otroligt roligt..älskade att jobba i receptionen på mitt förr förr förra jobb! Mycket folk, saker att ha koll på och bara vara social och trevlig - skulle inte kunna vara bättre. Ska dit om någon vecka eller två och lära mig allt jag behöver :) Ibland är de bra att ha ett flummigt extrajobb. 

   at  

Woho!! Money money money tooo me!! 
Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0