Tröttis!

Jag är så sjukt trött..lägger jag mig ner i soffan sover jag inom 1 minut och detta är inget skämt  - har hänt inte en utan TVÅ gånger idag!!! Hahaha! Började igår och trots att jag sov typ 10-11h inatt är jag lika trött. Tror jag inte är 100% på topp, igår kom Annica förbi på en fika i solen på balkongen, vi drack mumsiga latte och åt muffins och sen POFF blev jag så jäkla illamående..inte så att jag behövde spy utan sådär jobbigt man vet inte vart man ska ta vägen illamående :S Kom rumt 21 och ville inte ge sig så hoppade i sängen tidigt

...och VAKNADE 06 men illamåendet kvar...skumt och äckligt!!! Bättre idag men de kommer och går, usch jag verkligen HATAR att spy, går runt och sjunger när de är riktigt illa..har till och med haft maginfluensa och smittat andra utan att själv you know what :p Kanske är samma sak nu ;)

Idag har jag för övrigt varit på en andra intervju ute hos kunden, dock inget jobb som känns särskilt Johanna så blir ett nej om jag nu skulle få det. Tänker inte ta ett jobb "bara för att" då kan jag helre plugga antingen en magister eller media och kommunikationsvetenskap som jag faktiskt också sökt till hösten! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Sjöberg

Gravid? ;)

2010-06-23 @ 20:42:43
Postat av: Jojo

Hahahah nej du så kul ska vi inte ha ;)

2010-06-23 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0