Tiiiisdag

God förmiddag!

Hoppade upp senare än tänkt idag så älsklingen fick köra in mig till min anställningsintervju vid 9 på Manpower, kom i god tid så ingen fara egentligen. Halvblind är jag också dagen till ära då mina linser är sluuuut..koko jag glömde att beställa nya, borde iaf komma nya idag :)

Intervjun gick iaf bra kändes det som, ett kundtjänstjobb på ett "riktigt företag" utan en massa sälj utan enbart kundtjänst vilket passar mig mer. Dom skulle höra av sig nästa vecka så vi håller tummarna för de vore roligt att göra något nytt. Resten av dagen ska jag sitta och räkna....haha booring men de positiva är iaf att de regnar!! MUHAHAHHAHA! :p

Ha en fin dag i reget..

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken kundtjänst? :)

2010-06-16 @ 14:28:05
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0