Sunshine!!

Vi är väldigt lyckligt lottade med fint väder just nu känner jag, sol och värme tackar vi inte nej till efter en rätt mörk vår :)

Idag har de varit rätt lungt här hemma, blev väkt vi 08 av någon som ringde fel...TACK...men somnade om och vaknade av att älsklingen kom in vid 09.45 vilket var en lagom sovmorgon. Sedan blev det sconesbakning, skolarbete, planering av veckans meny och på eftermiddagen tog vi en tur över till Öland, kollade på Borgholms slottsruin och Solliden (aka skog) innan vi tog en glass inne i Borgholm. Mysig dag som avslutades med shopping på MAXI, nu har vi en massa mat hemma :)

Just nu sitter vi i soffan och kollar på film, jag har dock ont i nacken - måste legat knasigt för jag kan knappt vrida på huvudet. Kollar på hotell också till min födelsedag, ska ju till Egypten 21 augusti så vi åker ju upp dagen innan och funderar på att bo vid centralen för att slippa åka fram och tillbaka från yttre staden. Men nu är det strax dags för sängen - sova me like!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0