Storstadsweekend

Nästa helg ska jag och älskingen upp till Stockholm för en mysig helg, myspys på hög nivå :) Ska bland annat mysa på uteservering efter uteservering med vänner, dubbeldejt med min darling + boys, visa upp Stockholm för älsklingen och sedan ska vi till mamisen och pluttarna (lääääängtar).

Problemet - jag hade ju totalt, senil som jag är, förträngt att Det kungliga Bröllopet är nästa helg - kaos i stan!! Så istället för att åka fredag-söndag blir det torsdag - lör/sön..annars kommer vi inte alls kunna gå runt. På upp torsdag, turista på fredagen och sen till mamma på lördagen eller fredagskvällen :)



Funderar på att bo på Scandic i Alvik..billigare och inte långt till stan, funderade på Clarion i skanstull men de var dubbelt så dyrt..vilket betyder att vi kan bo där två nätter. Ska kolla runt lite mer och boka då älsklingen kommer hem från tippen :)

Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0