Sista jobbardagen for now..

Idag var det sista jobbardagen på två och en halv vecka, sååå otroligt skönt att jag vet inte vad. Har varit fullt upp på jobbet med massa saker som händer och samtidigt som jag pluggar blir det för mycket, blir bara mer hatisk av all dum press!! Men nu blir det lugn och ro och nästa pass än någongång veckan efter midsommar. Nu ska jag fokusera på skolan och klara skiten :) Imorgon ska jag sitta och räkna för fullt med övningar, känns mycket bra hittills!

Efter dagens föreläsning och lunch tog jag och älsklingen en tur! Richard shoppade en tröja/jacka på Intersport, en tur förbi Colorama då vi köpte färg till sängen som ska målas om, och även en tur förbi IKEA där jag köpte gardiner, ljus till hallen och lite bilder :)

Under kvällen har vi ätit Tacogratäng, druckit Trocadero *mums* och jag har tittat på Gray´s med hjärtat i halsgropen samt kungliga bröllopet..mys mys mys! Nu blir det sängen och lite läsning (plugg)..
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0