Out in the sunshine

Jag och älsklingen var precis och handlade lite middag, någon (richard) var otroligt sugen på kokekorv som han så rar säger (kokekorvkokekovrkokekorv..tjat tjat ;)) vi är riktigt kassa på att planera vad vi ska äta och matinköp - de har vi nu bestämt att vi ska bli bättre på! Så nu ska vi göra veckomeny och sen shoppa utefter listan. Då sparar man tid, energi och en massa pengar.

Tränandet måste jag också ta tag ut, hej flodhäst känns det som just nu och de är ju mindre trevligt såhär på sommaren. Jag vill ha rutiner...jag vill ha ett jobb, veta att jag jobbar till klockan XX och sedan kunna planera kvällen med tex träning. Tycker inte om studentlivet längre. Fick inget telefonsamtal idag..så jag är sjukt nere just nu! :( Jobb jobb jobb come to me!

Snart kommer Annica över för en mumsig latte, vi har inte invigt maskinen på riktigt än! :) Till det blir det muffins med blåbärssylt och hallonsylt, sockerfria som blev underbart goda enligt Richard som smakade dom igår! *Mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0