Lite shopping

Nu på dagen har jag och älsklingen varit ute och flängt lite på stan, kom iväg senare än tänkt för att jag väntade på POST..mitt smink skulle komma idag men icke sa nicke så fick snällt sminka mig som vanligt :p Åkte in till stan och letade långa linnen på H&M, självklart fanns de bara i size 34 (haha liiiiite litet :p) men hittade en stor blå t-shirt och ett annat vitt linne som blev inhandlat.

Sen gick vi till Kicks för att kolla på sminkborste..jag behövde en creaseborste till skuggningar så hittade en bra där från I.D Bare minerals som alla mina andra borstar kommer ifrån. Dom är UNDERBARA och håller forever!! Köpte två liter jordgubbar också, svenska för 25:- man tackar! :) Åkte även till IKEA där de blev lunch, inköp av "krokar" och sen en sväng till Jysk för att köpa parasoll till svärmor. Nu HEMMA!

  
TJUSIGHängare med 5 krokarvitLängd: 60 cm Djup: 4 cm Höjd: 8 cm
Dagens shopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0