Latissima

Hos mamma i fredags fick jag min EXAMENSPRESENT, och inte vad som helst utan en kaffemaskin från Nespresso, en Svart Latissima! Den är riktigt snygg, gör riktigt gott kaffe och jag har längtat efter den riktigt mycket!!! Mamma har en likadan så hade liiite koll på den iaf :)

Satte precis igång den, körde igenom systemet och nu sitter jag här och sippar på en "egengjord" mumsig latte som är wwwwwwonderfull. Mina latteglas funkade i maskinen så behöver inte köpa de svindyra Nespresso kopparna. Har redan beställt hem 200 kappslar (kaffe) som skulle skickas inom 3 dagar och har nog med kappslar tills de kommer då man fick provsmakningar på alla smaker samt test på någon ny sort. Nu jäklans ska de drickas kaffe :)


Latissima i egen hög "person"


En färdig mumsig kaffe latte!

Tack Mamma, Micke, Mormor, Anita, Karro, Kjell, Adam och Albin! :)


Kommentarer
Postat av: Karro

Du vet att det är vi som har nespressokundtjänsten va? ;) Ska också köpa en maskin sen när jag har råd, en röd liten sötsak och massa kapslar av dulsao mnom mnom

2010-06-21 @ 09:51:35
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hahaha, kan du skicka gratis kapslar till mig då?! :p Perfekt med en mamma som säljer maskinerna :)

2010-06-21 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0