iPhone 4

Den nya iPhonen är här...och jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller inte!! Designen är snygg, när man vant sig med den, men tycker mer om den mer smidiga designen som 3G och 3GS.en har! Teknikst sett, nja lite bättre ska den vara och främst skärmen då..yay! Men de jag ville ha var bättre ljud, ännu bättre batteritid och roligare funktioner! Hur som hur är den intressant, och jag tycker nog den svarta är snyggast måste jag säga! FaceTime aka videosamtal känns överskattat men amerikanarna kan nog ha kul med det :p



Plus är att den är tunn, glas både fram och bak, multitasking (fattar inte att de inte fanns innan), bättre skärm, man kan sortera apps i foldrar (mycket smidigt)!


Black and white iPhone 4 models at 30-degree angles.

http://www.apple.com/iphone/gallery/


Bilder - Apple.com/iphone


Kommentarer
Postat av: Mamma Bea

Det är svaårt att bestämma sig :P

2010-06-08 @ 12:51:53
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0