Intervjuer

JIPPIE!!!

Precis då vi skulle sätta oss och äta lunch ringde telefonen, jag trodde de var en person jag kände men nej nej de var ett företag jag skickat in en ansökan till :) Dom ville att jag skulle komma på intervju IDAG, mycket spännande dock vet jag inte så mycket om tjänsten så svårt att förbereda sig med frågor :p

När vi satt och åt RINGDE DET IGEN, och då var det ett annat företag som ville att jag skulle komma på intervju, detta för ett kundtjänstjobb som skulle börja med utbildning vecka 26 , alltså efter midsommar. Nackdelen med detta skulle vara att jag ej kan skriva tentan som tänkt den 9.e juli. Men vi får väl se!! Dit ska jag iaf imorgon..

Så nu blir det tandläkaren, ska korsförhöra honom om mina jäkla tänder som RÖR SIG och beter sig illa. Haha okej de lät illa men så är det inte :p Sedan bli det intervju asap efter det och sedan ska vi till ikea och byta gardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0