Intervju del 2

Efter en förmiddag i skolan var mitt huvud riktigt segt och behövde sig en paus...och mat. Så efter lite mumsig pastasallad med feta och pesto åkte jag och älsklingen på en shoppingtur :) Köpte plattång, lite tröjor från H&M samt Cubus och blidde en sväng till Media Markt och ElGiganten också innan vi åkte och lämnade bilen hos Richards föräldrar.

På väg mot svärisarna ringde telefonen men såklart märkte jag inte det...men var iaf från ett bemanningsföretag där jag var på intervju förra tisdagen. Ska nu på en ytterligare intervju och då hos företaget där jag skulle jobba. Ligger inte super till men inte såå långt hemifrån, ska dit på Onsdag iaf så då håller jag tummarna. Håller tummarna lite extra hårt imorgon då de skulle ringa från det andra företaget där jag var på intervju i onsdags...*hoppas hoppas hoppas*


Om någon vill köpa en söt jacka till mig går det bra med denna från Gina..måste spana in den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0