Hallen!

Hallen är i princip kvar de är lister, lite krokar, ett nyckelskåp, en tavla kanske och lite så. Allt de stora är gjort och idag satte vi upp speglarna i hallen också. En stor från IKEA och en mindre från Second hand som jag målade vit :) Måla är kul!! Jag har bla målat pelaren blomman står på och skohyllan - varför köpa nytt när man kan förnya det man redan har!?

Här kommer lite bilder från renoveringen..

  
I starten..spackla och slipa heeela hallen!
  
De går frammåt..vi river ut det gamla golvet!
  
Ekparketten ligger där den ska och det är redo för möbler..
  
Garderoberna och stora spegeln, från Ikea
  
Ramar, en provisorisk lösning på klädförvaringen, vi kan inte riktigt bestämma oss hur vi ska ha det..

SÅ nu har vi sett lite bilder på den FINA hallen! Nästa projekt är lister och sedan KÖKET! :p


Kommentarer
Postat av: Karro

Gud va fint! Bra jobbat!!! Fyfan va jag vill ha en egen lgh! Vill också fixa och ha mig :) Allt ska va vitt! löööv it! :)

2010-06-13 @ 20:07:06
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Taaaaack!!!! Haha ja lätt är det då inte men riktigt härligt när man ser resultat :)

2010-06-13 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0