Golvläggning och bombnedslag

De ser ut som en BOMB slagit ner, på riktigt i alla rum förutom sovrummet! Alla mina kläder ligger i lilla rummet, möblerna i hallen står i köket och lilla, vardagsrummet är fullt av golv och verktyg. KAOS!!! Men man får tänka positivt och se hur fiiiint de kommer att bli sen! :)

Älsklingen håller på att lägga golv för fullt och själv jobbar jag, perfect tajming..problemet var att jag kom på det 10 min innan jag började för jag trodde jag skulle jobba imorgon :p Oh well ska hem igenom och slipa lite och måla resten av hallen. Så fint de blir! :)

Annars hade vi opponering på uppsatsen igår, ska bestämma vår titel och ändra källorna lite sen är det klaaar! :) Känns så otroligt skönt och handledaren var väldigt nöjd med de vi gjort...

GUD VA HUNGRIG JAG ÄR! Såå sugen på chili cheese från Burger King! :p


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

haha, tror många bomber har slagit ner i mitt rum :P

2010-06-02 @ 20:16:52
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0