Examenspresent

(Opublicerat inlägg sedan tidigare i veckan)

Idag fick jag en helautomatiskt kaffemaskin, eller ja jag såg en bild på den inslagen :p Present från världens bästa la familia - PUSS PÅ MAMMA!! Fick ett mms med ett fint rim (?) som syrran slängde ihop och en bild på pluttarna och ett stort paket i bakgrunden...

..haken? Jo såklart finns en sådan!! Den står och väntar på mig i Södertälje, och vips hade jag och richard bokat in att vi ska upp till stan nästa fredag, så 18-20 är vi i huvudstaden. Sover på hotell en natt och sedan blir det nog en natt hemma hos mamma (haha fortfarande student :p).
Nu får mamma äntligen träffa älsklingen, haha någon som är nyfiken!!

Nespresso Citiz & Milk D120   Nespresso Le Cube C180Nespresso Citiz&Co D130Nespresso Lattissima F320/F321

Vilken tror ni jag fick?!

YAAAYYY Kaffemaskin - Johanna kommer leva på mumsig latte!!!!  STORT TACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0