Egypten igen..

Har kollat på utlandsresor i slutet av sommaren, vi vill åka någongång i mitten på augusti och de är då inte det lättaste ska jag säga. Mitt måste är stor fin pool, nära stranden och varmt, Richard har väl inga preferenser utöver det :) Sen ska de inte vara svindyrt land, ingen risk för regn eftersom 8 dagarsresor verkar de som gäller.

Vad har vi då kommit fram till!?

Kreta, njaaa tveksamt, Cypern vore super men hittar inga bra hotell, Övriga Grekland..för förvirrande och hittar inget som vi vill åka till, Turkiet vill jag inte till såååå vi har hamnat på Egypten. Nackdelen är att det är sjukt varmt där då..kan bli över 40grader men vattnet är svalt och skönt iaf :) Billigt är de och på hotellet ingår frukost och middag i grundpriset på runt 8.000:- för både mig och älsklingen. Nu är vi snåla och vill att de ska sjunka lite till :)

Någon som har något annat tisp på resa?!


SunGarden Grand Resort
Hotellet i Hurghada, Egypt!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Sahlström

Kroatien

2010-06-13 @ 10:00:02
URL: http://fredrik.sahlstroms.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0